Renault

Silnik Renault 2.0 16V DOHC MPI 147KM F7R

1101
Silnik Renault 2.0 16V DOHC MPI 147KM F7R

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 2.0 DOHC MPI 147KM F7R miał zastosowanie w modelach sportowych Renault Clio Williams  oraz Renault Megane Coach w latach 1993-2000.Jednostka została oparta na odmianie F3R i jest przystosowana do aut z charakterem sportowym. Silnik może pochwalić się bardzo dobrą dynamiką wysoką kulturą pracy oraz świetnymi osiągami. W opinii użytkowników uchodzi za trwały i nie stwarzający większych problemów, jedynym mankamentem jest dosyć wysoki poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • drobe usterki osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90
  • Ilość oleju silnikowego: 5.3 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 20.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami