Renault

Silnik Renault 1.8 16V DOHC MPI 135KM F7P

292
Silnik Renault 1.8 16V DOHC MPI 135KM F7P

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.8 DOHC MPI 135KM F7P miał zastosowanie w modelach Renault Clio oraz Renault 19 w latach 1991-1996.Wprowadzony na rynek w 1991 roku jako pierwszy masowo produkowany silnik z 4 -ma zaworami na cylinder i podwójnym wałkiem rozrządu. Jednostka o prostej konstrukcji  i niskiej awaryjności nie stwarzająca użytkownikowi większych problemów .W 1993 roku ze względu na normy spalin silnik został wyposażony w katalizator .Na plus trzeba zaliczyć przyzwoitą kulturę pracy oraz dobrą dynamikę ,po stronie minusów zbyt duży poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dosbra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • awarie osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.3 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 20.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami