Renault

Silnik Renault 1.8 8V SOHC MPI 107KM-110KM F3P

236
Silnik Renault 1.8 8V SOHC MPI 107KM-110KM F3P

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.8 SOHC MPI 107KM-110KM F3P znajdziemy pod maską modeli Renault Clio oraz Renault 19. Jest to odmiana silnika z rodziny F3, która została wyposażona w elektroniczny, wielopunktowy wtrysk i osiąga moc 107 lub 110KM. Ta zmiana w porównaniu do odmiany 1.8 SPI wpłynęła na dużo lepsze osiągi wyższą kulturę pracy jak również obniżenie poziomu spalania. W opinii użytkowników silnik uchodzi za dosyć trwały który bez większy problemów pokonuję przebiegi ponad 400 tys bez większych awarii.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • nsika awaryjność
  • dostępność cżęsci
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • drobne awarie osprzetu
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.3 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 20.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami