Opel

Silnik Opel 2.0 16V SIDI Turbo ecoFLEX 250KM-276KM B20NHT

6346
Silnik Opel 2.0 16V SIDI Turbo ecoFLEX 250KM-276KM B20NHT

Silniki Opel ecoFLEX / VVT / SIDI są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet
  • Cadillac
  • Saab

Silnik Opel 2.0 SIDI Turbo ecoFLEX 250KM B20NHT wszedł do produkcji w 2015 jako 3 generacja rodziny L850  i zasilał samochody Opel Insignia a także Chevrolet Camaro VI, Cadillac ATS oraz CTS. Jednostka produkowana od lat 90-tych, która przez lata przeszła szereg modyfikacji. Odmiana z oznaczeniem SIDI dotyczy silnika z zapłonem iskrowym i wtryskiem bezpośrednim. Konstrukcja wykonana ze stopów aluminium z podwójnym wałkiem rozrządu wyposażona w turbosprężarkę typu twin-scroll oraz intercooler  i elektronicznie sterowany zawór wastegate. Silnik charakteryzuje się bardzo dobrą dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz niską awaryjnością. Po stronie minusów trzeba zapisać wysokie koszty serwisu oraz duży poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.0 L, typ oleju: GM 5W30, wymiana po 30.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
50%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami