Silniki Opel ECOTEC / TwinPort / V6 są stosowane w samochodach marki
Silnik Opel 1.0 ECOTEC 54KM X10XE to pierwsza generacja rodziny zero która weszła do produkcji w 1996 roku i zasilała modele segmentu A oraz B. Konstrukcja silnika wykonana z żeliwa z aluminiową głowicą wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu.. W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały oraz mało awaryjny.
Specyfikacja
Rodzaj układu:
3-cylindrowy
Ilość zaworów:
12
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Zalety
trwała konstrukcja
niska awaryjność
niski poziom spalania
Wady
słaba dynamika
niska kultura pracy
awarie sondy lambda
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
3.0 L, typ oleju: GM 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Opinia:
Mój pierwszy samochód!
Rakieta jakich mało haha od odpalenia na odcięciu, upalana ostro przez 70tys km, dała radę, sprzedana dalej i cieszyła następne osoby
10.0/10
10.0/10
2.0/10
Zalety:
bardzo mało pali, ciężko to zajechać, odpala
Wady:
nie jedzie, nie brzmi, czasem krokowy się przycinał