Opel

Silnik Opel 2.2i 16V TWIN-TEC 136KM-141KM X22XE/SE

1388
Silnik Opel 2.2i 16V TWIN-TEC 136KM-141KM X22XE/SE

Silniki Opel SOHC / TWIN-TEC / CIH są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet
  • Daewoo

Silnik Opel 2.2i TWIN-TEC 136KM-141KM X22XE/SE miał zastosowanie w latach 1995-2004 w modelach Opel Frontera ,Signum oraz Daewoo Leganza .Konstrukcja całkowicie oparta na wersji 2-litrowej z wieloma wariantami mocy serynie wyposażone w katalizatory. Silnik występował w dwóch wariantach z głowicami SOHC oraz DOHC pierwszy miał oznaczenie C natomiast drugi X oraz Y. Silnik z przeznaczeniem dla modeli klasy wyższej oraz terenowej gdzie sprawdzał się bardzo dobrze.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • przyzwoite osiągi

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 80.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami