Opel

Silnik Opel 2.6i R6 12V CIH 150KM C26NE

518
Silnik Opel 2.6i R6 12V CIH 150KM C26NE

Silniki Opel SOHC / TWIN-TEC / CIH są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet
  • Daewoo

Silnik Opel 2.6i R6 CIH 150KM (C26NE) był stosowany w latach 1990-1993 w modelach Opel Omega oraz Opel Senator. Silnik powstał na bazie starszej odmiany 2.5 l w którym wprowadzono szereg modyfikacji. Jednostka wyposażona w elektroniczny wtrysk Bosch Motronic M15 z kanałami dolotowymi o zmiennej długości -technologia Dual Ram. Konstrukcja trwała o dobrych właściwościach z niezłą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • drobne awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 80.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: GM 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami