Opel

Opel Signum FL 2.8 V6 24V Turbo 230KM (Z28NEL)

261
Kategoria: Opel Signum

Dane techniczne

Opel Signum FL 2.8 V6 24V Turbo 230KM (Z28NEL)
Pojemność [cm3] 2792
Moc [KM] 230
Moment obrotowy [Nm] 330
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 243
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.6

Lata produkcji: 2005-2008 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 15.9L

Średnie 10.7L

Trasa 7.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W30
Ilość oleju 6.0
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.8 V6 24V Turbo 250KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.8 16V VVT 140KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 16V Turbo ECOTEC 175KM 3.5 0 1 12.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 10.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

23.05.2023 SIGNUM poliftowy 2005 rok prod. przebieg 230.000 km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 10.0L

Opinia: Wygląd auta z uwagi na 20 letnią konstrukcję wydaje się banalny i zawrotu głowy raczej nie przysparza . Wnętrze pojazdu opracowane bez specjalnego polotu w odróżnieniu do Alfy Romeo z tego rocznika, jednak funkcjonalne , bardzo wygodne i dobrze wykonane szczególnie w
Zalety: - dynamika , średnie zużycie LPG to 12,8 l to tak TOYOTA YARIS która pali średnio 7 litrów benzyny - w/g pasażerów szczególnie tych z tyłu wysoki komfort podróżowania
Wady: - po mieście się " męczy " z uwagi na spory silnik - duże wymiary nastręczają problemy związane z parkowaniem - koszty utrzymania o 30 % wyższe jak silnikiem 1,8 ale coś za coś V6 musi więcej kosztować .
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1