Renault

Silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R

97870
Silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R

Silniki Renault TCe / SCe / VVT są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault
  • Mercedes Benz

Silnik Renault 2.0 16V VVT o mocy 140KM z oznaczeniem M4R to jednostka zapożyczona od koncernu Nissan (MR20). Jednostka miała zastosowanie w samochodach segmentu C i D i najczęściej spotkamy je pod maską Renault Megane, Scenic’a oraz Laguny. Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy oraz niski poziom spalania. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!! Silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania
  • niska awaryjność
  • rozrząd na łańcuchu z bezterminową gwarancją

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 30.000
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Silniki 2.0 M4R to jednostka  Nissana  o oznaczeniu MR20DE

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 16) (8.3)
Trwałość 8.8/10
Utrzymanie 7.9/10
Dynamika 8.2/10
Głosy według opinii użytkowników: 16 0

Najbardziej awaryjna część

55%
6%
2%
2%
6%
3%
26%
Suma głosów: 186

Opinie użytkowników

30.04.2024 3
(6.0)
Opinia: Wysoka kultura pracy, jeżdżę bardzo dynamicznie autem , dlatego posiadam dotrysk paliwa do LPG, przy 200 tyś km weryfikacja zaworów i rozrządu i zero zużycia, bo olej co 10 tysięcy. Spalanie w mieście 12 do 13 litrów LPG, i przez lata żadnych kosztów, jak słyszę
  • 6.0/10
  • 6.0/10
  • 6.0/10
Zalety: Brak jakichkolwiek awarii, silnik suchy i żwawy
Wady: Czasami tak Cichy że szok
  • Silnik: 140
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 208000
  • Spalanie: 12.0 l/100km
Polecam
16.12.2022 Laguna 3
(10.0)
Opinia: Bardzo fajny silnik cichutki bez turbo i ma naprawdę kopa.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Silnik cisza
Wady: ?
  • Silnik: 2.0
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 195000
  • Spalanie: 8.8 l/100km
Polecam
08.04.2022 Laguna III
(10.0)
Opinia: Po prostu super. Mam go już 4 lata. Żadnych problemów.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Największą zaletą jest to, że jest.
Wady: Brak
  • Silnik: 140 KM
  • Rocznik: 2008
  • Przebieg: 221000
  • Spalanie: 9.2 l/100km
Polecam
12.02.2021 Laguna 3
(9.3)
Opinia: Silnik 2.0 140km E85 Zakup Laguny3 przy przebiegu 87tys . Teraz ma 183 tys. - żadnych problemów Bardzo polecam.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 8.0/10
Zalety: zerowe koszty - standardowe wymiany
Wady: spalanie
  • Silnik: 140km/M4R
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 183tys
  • Spalanie: 8.0 l/100km
Polecam
15.09.2020 Scenic Grand 2.0 CVT
(9.3)
Opinia: Nie mam zastrzeżeń co do funkcjonowania i eksploatacji silnika przebieg 185 tyskm
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 9.0/10
Zalety: Bezawaryjność, dobra dynamika,
Wady: ?
  • Silnik: 140KM
  • Rocznik: 2011
  • Przebieg: 185tkm
  • Spalanie: 8.0 l/100km
Polecam

Wybierz silnik i dodaj opinię