Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 2.0 R4 16V DOHC SFI 129KM M111evo

2927
Silnik Mercedes 2.0 R4 16V DOHC SFI 129KM M111evo

Silniki Mercedes R4 Kompressor / CGI / SFI są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • SsangYong

Silnik 2.0 R4 16V 129KM wszedł do produkcji w 2000 roku jako druga odmiana silników z rodziny M111 pod nazwą Evo.Konstrukcja został oparta na poprzednikach jednak w dużej mierze został poddana modyfikacji.Do największych zmian trzeba zaliczyć nowy układ wtryskowy,większy stopień sprężenia,wyposażona w czujnik położenia wału i co ważne spełnienie norm spalin Euro4.Jednostka względem swojej starszej odmiany nie cierpiała na poważniejsze awarie jednak wszystko uzależnione było od odpowiedniego serwisu oraz eksploatacji.Na plus trzeba zapisać wspomniana trwałość przyzwoitą kulturę pracy dobra dynamikę oraz niezłe osiągi.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • dobra dynamika
  • przyzwoita kultura pracy
  • niezłe osiągi
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • drobne awarie ospręetu
  • ceny serwisu oraz części

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5-5.8 L, typ oleju: 5W40/10W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami