Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 1.6 R4 16V Turbo 102KM M270 red.

1230
Silnik Mercedes 1.6 R4 16V Turbo 102KM M270 red.

Silniki Mercedes R3 / R4 Turbo / R6 Turbo są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • Infiniti

Silnik Mercedes 1.6 R4 16V Turbo o mocy 102KM wszedł do produkcji w 2011 roku i był najsłabszą odmianą z rodziny M270. Jednostka jest następcą odpowiednika z rodziny M271, który był produkowany do roku 2011. Konstrukcja silnika nowoczesna, w której zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę oraz zmienne fazy rozrządu. Ta odmiana była stosowana tylko i wyłącznie na napęd przedni, mocniejsze odmiany występowały także z napędem na tył. Trzeba nadmienić iż jednostka spełnia rygorystyczne normy spalin Euro6. W opinii użytkowników uchodzi za bardzo udaną konstrukcję, która charakteryzuje się dobrą dynamiką, wysoką kultura pracy oraz niskim poziomem spalania .


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • dobra elastyczność
  • wysoka kultura pracy
  • turbosprężarka

Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.8 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 25.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
25%
0%
25%
0%
25%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami