Jaguar

Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Turbo 200KM AJ200

4900
Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Turbo 200KM AJ200

Silniki Jaguar/L-R AJ200 Ingenium są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik Jaguar 2.0 16V Turbo o mocy 200KM wszedł do produkcji w 2016 roku jako nowa konstrukcja z rodziny Ingenium.Jednostka jest  stosowana w szeregu modeli Jaguar oraz Land Rover i zastąpiła starsze odmiany koncernu Forda z rodziny AJ V6.Nowa rodzina silników Ingenium to konstrukcja modułowa co oznacza że ma zastosowanie zarówno w benzynie jak i w dieslu w odmianach 3.4,5 oraz 6 cylindrowych.


Może mieć zastosowanie poprzecznie lub wzdłużnie z możliwością napędu na przednie lub tylne osie jak również z napędem 4×4.Nowoczesna konstrukcja zaawansowana technologicznie wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 200bar z turbodoładowaniem pojedynczym oraz podwójnym typu Twin-Scrol produkowane przez firmy Mitsubishi i BorgWarner.Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy świetną dynamiką oraz niskim poziomem spalania jak na pojemność oraz moc.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania
  • turbodoładowanie

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: . L, typ oleju: Motul 0W20, wymiana po .
  • Przegląd serwisowy co .
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

43%
0%
43%
14%
0%
0%
0%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami