BMW

Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 462/530KM N63D

10681
Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 462/530KM N63D

Silniki BMW Turbo N55 / N63 / N74 są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • Land Rover
Silnik BMW 4.4 V8 Turbo N63B44D o mocy 462 lub 530KM jest kolejną odmianą z rodziny N63, która weszła do produkcji w 2016 roku. To najmocniejsza wersja, w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne, między innymi wprowadzono turbosprężarkę z podwójnym ślimakiem. Dodatkowo w 2018 roku silnik został poddany modyfikacji gdzie zostały zastosowane większe turbosprężarki, nowszy kolektor dolotowy oraz nowy układ zapłonowy. Te oraz inne zmiany wpłynęły na polepszenie osiągów oraz wyeliminowano niedoskonałości z pierwszej wersji. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty utrzymania
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość 9.0/10
Utrzymanie 6.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

32%
5%
11%
5%
5%
5%
37%
Suma głosów: 19

Opinie użytkowników

02.11.2024 M550i
(8.3)
Opinia: Świetny.
  • 9.0/10
  • 6.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: 530
  • Rocznik: 2020
  • Przebieg: 70000
  • Spalanie: 13.0 l/100km
Polecam