BMW

Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 450KM N63TU

14780
Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 450KM N63TU

Silniki BMW Turbo N55 / N63 / N74 są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • Land Rover

Silnik BMW 4.4 V8 Turbo N63B44TU 450KM jest kolejną odmianą z rodziny N63, która weszła do produkcji w 2012 roku. W przeciwieństwie do poprzednika w tej wersji wprowadzono Valvotronic oraz ulepszono układ doładowania oraz wzmocniono układ korbowodowy. Te oraz inne zmiany wpłynęły na polepszenie osiągów oraz wyeliminowano niedoskonałości z pierwszej wersji. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

17%
0%
48%
4%
4%
4%
22%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami