BMW

Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 408KM N63

34364
Silnik BMW 4.4 V8 32V Turbo 408KM N63

Silniki BMW Turbo N55 / N63 / N74 są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • Land Rover

Silnik BMW 4.4 V8 Turbo N63B44 o mocy 408KM jest przeznaczony do topowych modeli BMW. Jednostka zaawansowana technologicznie z turbosprężarką Garrett MGT2256SL oraz wtryskiem bezpośrednim. Silnik występuje również w wersji ActiveHybrid która generuje moc wspólnie z silnikiem elektrycznym 485KM a spalanie nie przekracza 10l/100km. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty utrzymania
  • wysoki poziom spalania
  • awarie termostatu awarie uszczelki pokrywy zaworów

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: 5W30
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (7.3)
Trwałość 6.0/10
Utrzymanie 6.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Najbardziej awaryjna część

58%
3%
14%
8%
3%
3%
11%
Suma głosów: 36

Opinie użytkowników

23.12.2019 bmw f01 750
(7.3)
Opinia: Ten silnik pod względem trwałości to dno. Leją wtryski, które powodują podawanie zbyt dużej dawki paliwa do cylindra, co powoduje, że nie spalone jego ilości spływają po gładzi cylindra i rozcienczają z czasem olej, a to prowadzi do zatarcia silnika. Bardzo często te silniki były
  • 2.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: - jedyna zaleta tego silnika, to taka, że ciągnie jak oszalały
Wady: - ten silnik generuje nieprawdopodobne ilości ciepła co jest gwoździem do trumny - padające wtryski - zatarte silniki - padają uszczelniacze zaworowe - od nadmiernego ciepła uszkadzają się pierścienie tłokowe
  • Silnik: n63b44
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 70000
  • Spalanie: 15.0 l/100km
Odradzam
04.02.2018 Tomek
(7.3)
Opinia: Co do samego silnika to jest The Best niezniszczalny bezawaryjny,świetne osiągi niestety opatrzone dużymi kosztami za paliwo.To tak pokrótce,dal mnie to nie problem ale jak ktoś liczy że przy jeździe na niższych obrotach zejdzie po niżej 10 l to niech zapomni ,tym autem nie da
  • 10.0/10
  • 2.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: BMW X6 xDrive50i 408KM
  • Rocznik / Przebieg: 2009 r 197.000km
  • Spalanie: 15.0 l/100km
Polecam