Silnik Chrysler 2.0 16V SOHC 133KM ECB

4434
Silnik Chrysler 2.0 16V SOHC 133KM ECB

Silniki Chrysler Neon są stosowane w samochodach marki

  • Chrysler
  • Dodge
  • Jeep

Silnik Chrysler 2.0 SOHC o  mocy 133KM został wyprodukowany w fabryce Trento w Stanach Zjednoczonych i miał zastosowanie w modelach Chrysler od 1994 roku do 2005.r.Konstrukcja 16-zaworowa SOHC wykonana z żeliwa (blok) z głowica aluminiową.Jednostka w budowie nie skomplikowana oparta n trwałych i prostych rozwiązaniach z wtryskiem wielopunktowy oraz rozrządem opartym na pasku.


Silnik przez te lata ewaluował,eliminowano z niego uciążliwe i problematyczne awarie takie jak wycieki oleju między blokiem a głowica cylindrów,Użytkownicy ostrzegają przed zerwaniami paska rozrządu warto zmniejszyć jego interwał do maksymalnie 60 tys/km.Po 2002 roku zastosowano inne rozwiązania aby wyeliminować ten problem,zastosowano mechaniczny sprężynowy napinacz który był trwalszy od awaryjnego hydraulicznego Po za tym jednostka jest chwalona za dobra kulturę pracy,trwałość oraz przyzwoity poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoita kultura pracy

Wady

  • uwaga na zerwania paska rozrządu !!! słaba dynamika

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3-4.7 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 12.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami