Popularne na rynku

Saab 9-3 II 1.8 16V Turbo 150KM (B207E)

12010
Kategoria: Saab 9-3

Dane techniczne

Saab 9-3 II 1.8 16V Turbo 150KM (B207E)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 240
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.5

Lata produkcji: 2002-2011 Turbosprężarka

Nadwozie: sedan kombi cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 11.5L

Średnie 8.1L

Trasa 6.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30/5W30
Ilość oleju 6.0
Wymiana oleju po 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 16V Turbo 210KM 9.0 1 0 9.7 l/100km
2.0 16V Turbo 175KM 7.6 2 0 9.8 l/100km
1.8 16V Turbo 175KM 4.3 0 1 9.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 13.4L

Średnie 10.5L

Trasa 8.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

04.08.2019 saab 9-3, sedan 1,8t(1998cm3) 150KM automat Podniesiona moc do 196KM 2004rok, Wersja komfort , koła 17" przebieg 225000
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 13.4L

Średnie 10.5L

Trasa 8.5L

Opinia: Witam. Opisuję saab 9-3 1.8t (pojemność 1998) 150 KM , automat. Na wstępie podam że w opisie jest błąd . Wersja 1.8t , 2t i 2T mają pojemność 1998cm3. Mam fabrycznie podniesioną moc do 196KM i jeżdzi się bardzo przyjemnie. Nie trzeba od razu szaleć
Zalety: zabezpieczenie antykorozyjne, moc, komfort jazdy, prestiż że ma się 9-3
Wady: duże spalanie w mieście, nawigacja (brak mapy Polski do 2004r) , skrzypienie plastików
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0