Renault

Renault Talisman 1.6 16V Energy TCe 200KM (M5Mt)

7223
Kategoria: Renault Talisman

Dane techniczne

Renault Talisman 1.6 16V Energy TCe 200KM (M5Mt)
Pojemność [cm3] 1618
Moc [KM] 200
Moment obrotowy [Nm] 260
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 7-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 237
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.6

Lata produkcji: 2015-2020 Turbosprężarka

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 16V TCe 150KM 6.5 2 0 6.8 l/100km
1.8 16V TCe 225KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.5L

Najbardziej awaryjna część

30%
6%
6%
6%
6%
3%
15%
9%
18%
Suma głosów: 33

Opinie użytkowników

12.07.2024 Renault Talisman 1.6 TCE 200 EDC 2016 / 186000
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.5L

Opinia: Auto mega komfortowe w dalekie trasy. Zawieszenie zestrojone komfortowo. Duży bagażnik i dużo miejsca w środku. Niezłe wyciszenie. Za niezłe pieniądze można dostać auto bardzo dobrze wyposażone. Mam wersję Initiale Paris i naprawdę polecam. Silnik benzynowy 1.6 TCE M5Mt jest dynamiczny i jak
Zalety: Bardzo dobry ogólny komfort podróżowania. Wygodne fotele. Dużo miejsca w środku i duży bagażnik. Udany silnik benzynowy. Układ 4control bardzo poprawia właściwości jezdne i zwrotność auta i to wyraźnie czuć.
Wady: Skrzynia automatyczna. Potrafi szarpać przy ruszaniu z miejsca. W trasie, gdzie nie trzeba hamować i przyśpieszać jest już bardzo dobrze.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

30%
6%
6%
6%
6%
3%
15%
9%
18%
Suma głosów: 33