Kia

Kia Optima II FL 1.6 16V T-GDI 180KM (G4FJ)

2456
Kategoria: Kia Optima

Dane techniczne

Kia Optima II FL 1.6 16V T-GDI 180KM (G4FJ)
Pojemność [cm3] 1591
Moc [KM] 180
Moment obrotowy [Nm] 265
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 7-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2018-2019 Turbosprężarka

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 CVVL 163KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 T-GDI 238KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

22%
11%
11%
11%
11%
11%
0%
11%
11%
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

04.10.2024 Optima 2019, 40 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Auto rewelacyjne. Rocznikowo przy zakupie w ASO oferowało więcej niż o konkurencja w wyzszej cenie. Po kilku latach trzeba dodać że bezawaryjne. Ponadczasowa sylwetka Sedana który ciągle mi się podoba pomimo użytkowania kilka lat . Udany zakup. Gdyby nie wycofano ich z Europy kupiłbym drugi
Zalety: Bezawaryjność. Kultura pracy silnika. Dymanika. Ekonomika otrzymania. Wygoda. Przestronność. Unikalność na polskich ulicach. Jakość wykonania - auto wyprodukowane w Korei , ewidentnie lepiej zrobione niż bracia że Słowacji.
Wady: Trochę naciągane ale zawsze się znajdzie jakiś minus który wychodzi na wierzch po kilku latach uzytkowania. - Nie ma tragedii ale nadkola mogłyby być lepiej wyciszone. Oczywiście przy większych prędkościach i chropowatym typie asfaltu dopiero się to uwidacznia.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

22%
11%
11%
11%
11%
11%
0%
11%
11%
Suma głosów: 9