Ford

Ford Escort Mk6 1.6i 16V Zetec-E 90KM (Zeta)

5759
Kategoria: Ford Escort

Dane techniczne

Ford Escort Mk6 1.6i 16V Zetec-E 90KM (Zeta)
Pojemność [cm3] 1597
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 134
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 177
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 1995-2000

Nadwozie: liftback kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 10.6L

Średnie 8.2L

Trasa 6.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Ford Formula 5W30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 120.000 lub 5 lat

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8i 16V 115KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.4i 8V 75KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.3i 8V 60KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (5.5)
Trwałość silnika 6.5/10
Niezawodność auta 5.5/10
Spalanie benzyny 4.5/10
Koszty utrzymania 5.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.5L

Średnie 9.8L

Trasa 8.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
9%
27%
0%
0%
27%
9%
27%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

17.05.2024 Escort mk7 2001/300
Średnia ocena: (5.0)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 11.0L

Trasa 10.0L

Opinia: Rdza żre, bez ocynku, dużo pali, słabe zawieszenie przód, nie na polskie drogi, elektronika słabo, muł
Zalety: Bo
Wady: J.w
Odradzam
24.05.2018 Adam escort combi, 1998, 330tys.
Średnia ocena: (6.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie benzyny 4.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 8.5L

Trasa 7.5L

Opinia: Przez 4 lata jeździłem zagazowanym od przebiegu 150tyś. kombi. Według mechanika na feuvert, głowica miała paść po 40 tyś. Auta pozbywałem się mając 360tys. na liczniku i silnik był jak dzwon. Nawet zawieszenie wytrzymało ten przebieg, bo amortyzatory były fabryczne. Gorzej z elekroniką, sprzęgłem (co
Zalety: Pakowny, dość prosty konstrukcyjnie. Potrafił pokazać pazur przy wyższych obrotach.
Wady: Dość wysokie spalanie, nietrwały osprzęt silnika (silnik krokowy) i sprzęgło.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
9%
27%
0%
0%
27%
9%
27%
Suma głosów: 11