Silnik BMW 3.0 R6 Twin Power mHEV 333KM B58B30C

69
Silnik BMW 3.0 R6 Twin Power mHEV 333KM B58B30C

Silniki BMW TwinPower B58 są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • Toyota

Silnik BMW 3.0 R6 24V Twin Power mHEV B58B30C o mocy 333KM wszedł do produkcji w roku 2020 jako miękka hybryda i zasila szereg modeli marki BMW. Pod maską znajdziemy wyżej wymieniony silnik 3.0 R6 24V Twin Power zespolony z małym silnikiem elektrycznym o mocy 11KM i akumulatorem o pojemności 0.52 kWh. Właśnie ten wspólny układ ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co wpływa na obniżenie spalania. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy lub hamujemy.



Dodatkowa moc, którą generuje instalacja elektryczna wpływa na przyspieszenie, które jest efektywniejsze i bardziej ekologiczne. Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym a jedynie służy do wspomagania pracy silnika spalinowego. Jednostka seryjnie wyposażona została w filtr cząstek stałych GPF oraz system start&stop, co również przyczyniło się do spełnienia rygorystycznych norm spalin Euro6d.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Moc silnika: 333 KM

Moment obrotowy: 450 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.528 kWh

Moc silnika EV: 11 KM

Moment obrotowy EV: 25 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 333 KM

Moment obr. systemu: 450 Nm

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.5 L, typ oleju: 0W-20 / BMW Longlife-17 FE+ 0W-30 / BMW Longlife-12 FE, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami