Silnik MG Motor 1.5 16V VTi-Tech 106KM SAIC 15S4C

5171
Silnik MG Motor 1.5 16V VTi-Tech 106KM SAIC 15S4C

Silniki MG Motor / SAIC są stosowane w samochodach marki

  • MG Motor

Silnik MG Motor 1.5 16V VTi-Tech 106KM SAIC 15S4C wszedł do produkcji w roku 2011 a od roku 2018  zasila model MG ZS.Jednostka wolnossąca 4 cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w system zmiennych faz rozrządu VVT.Silnik posiada katalizator 3-drożny oraz sondę lambdę co pozwoliło uzyskać normy spalin Euro5.


W 2018
roku silnik został zmodernizowany co pozwoliło uzyskań wygórowane normy spalin Euro6b.W opinii użytkowników uchodzi za trwały i mało awaryjny a jego niewątpliwym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.Po stronie minusów trzeba zapisać brak doładowania oraz 5 -biegową manualną skrzynię biegów co przełożyło się na słabą dynamikę oraz wysoki poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra kultura pracy
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Ilość oleju silnikowego: 4.1 L, typ oleju: 0W-20 ACEA C5, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
33%
0%
0%
17%
50%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię