Toyota

Silnik Toyota 4.7 V8 32V VVT-i 271KM-288KM 2UZ-FE

1804
Silnik Toyota 4.7 V8 32V VVT-i 271KM-288KM 2UZ-FE

Silniki Toyota R6 / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 4.7 V8 32V VVT-i 271KM-288KM 2UZ-FE był stosowany w latach 2003-2012 w samochodach typu SUV oraz pickup. Konstrukcja silnika wykonana z żeliwa -blok a głowica z aluminium, wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku zębatym. Ta odmiana została wyposażona w zmienne fazy rozrządu VVT-i.


Jednostka uchodzi za bardzo trwałą jednak posiada kilka słabych punktów. Potencjalny użytkownik powinien zwrócić uwagę na awaryjny hydrauliczny napinacz paska rozrządu oraz nie zbyt trwały  sam pasek oraz pompa, które należy wymienić przy przebiegu 100 tys/km/! Poza tym silnik uważany jest za bardzo trwały oraz mało awaryjny, jedynym minusem jest dosyć duży apetyt na paliwo.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dbora dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • awaria hydraulicznego napinacza paska rozrządu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 100.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 6.8 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Silnik spełnia normy spalin Euro 2/3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
50%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami