Toyota

Silnik Toyota 3.0 R6 24V DOHC EFI 212KM-224KM 2JZ-GE

970
Silnik Toyota 3.0 R6 24V DOHC EFI 212KM-224KM 2JZ-GE

Silniki Toyota R6 / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 3.0 R6 24V DOHC EFI 212KM-224KM 2JZ-GE wszedł do produkcji w 1991 roku i był stsowany do roku 1997 w modelach Toyota Supra oraz Lexus GS. To klasyczna rzędowa szóstka  wyposażona w system zmiennej geometrii ACIS. Ta odmiana nie posiada hydraulicznych popychaczy  co przekłada się na częstsze regulacje zaworów. Silnik uchodzi za trwały i mało awaryjny jedynie przy wyższych przebiegach mogą pojawiać się ubytki oleju i awarie czujników elektronicznych których w tym modelu jest sporo.Po za tym silnik jest dynamiczny jego kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie jak również osiągi.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • awarie czujników elektroniki
  • przy wyższysch przebiegach pobór oleju

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 100.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0-5.0 L, typ oleju: 5W30/5W40, wymiana po po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami