Subaru

Silnik Subaru 2.5i 16V DOHC 150KM-156KM EJ25D

1191
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 2.5i 16V DOHC 150KM-156KM EJ25D

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 2.5i 16V DOHC 150KM-156KM EJ25D silnik wszedł do produkcji w 1996 roku i zasilał modele Subaru Legacy i Outback.Jednostka uchodzi za trwałą oraz małą awaryjną pod warunkiem odpowiedniej eksploatacji.To największym przypadłości należy awaria uszczelki pod głowicą oraz dorbne usterki osprzętu.Ponadto silnik ze względu na dużą pojemnoąć oraz moc jest paliwożerny,rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG.Po za tym jednostka może poszczycić się dobrą dynamiką wysoką kulturą prac i niezłymi osiągami.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • awarie uszczelki pod głowicą
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 100.000 km lub 5 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 4.4 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami