Silnik SsangYong 2.0 16V e-XGi 147KM G20D

1840
Kategoria: Silniki SsangYong
Silnik SsangYong 2.0 16V e-XGi 147KM G20D

Silniki SsangYong są stosowane w samochodach marki

  • SsangYong

Silnik SsangYong 2.0 16V e-XGi 147KM G20D miał zastosowanie w modelach SsangYoung  Korando . Jednostka wolnossąca wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku zębatym którego interwał przypada na 100 tys/km lub 5 lat. Konstrukcja bardzo trwała ze względu na nieskomplikowaną budowę nie narażona na poważne awarie. Jak przystało na nowoczesne silnik spełnia najbardziej rygorystyczne normy spalin Euro6.Jednostka idealnie dopasowano do masy auta co przekłada się na przyzwoite osiągi  oraz dobrą  dynamikę .Jedynym mankamentem jest dosyć wysoki poziom spalania, rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • przyzwoita kultura pracy

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 100.000 km lub 5 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W20 / 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami