Silnik GM 2.8 V6 24V Turbo 301/305KM LAU

446
Silnik GM 2.8 V6 24V Turbo 301/305KM LAU

Silniki benzynowe General Motors są stosowane w samochodach marki

  • Chevrolet
  • Cadillac
  • Saab

Silnik GM 2.8 V6 24V Turbo 301KM-305KM LAU był stosowany w latach 2010-2011 w modelu Cadillac SRX jak również w modelu Saab .Konstrukcja znana z modeli  Opla o symbolu A28NET.  Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy i dużą żywotność. Minusem jest bardzo drogi serwis oraz części, między innymi wymiana rozrządu, który skład się z trzech łańcuchów – dwóch długich oraz jeden krótki, napinaczy i ślizgów. Zdarzają się awarie napinaczy przez który może przeskoczyć łańcuch a to wiąże się z kosztowna wymianą. Poza tym mankamentem silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność a przy odpowiednim serwisowaniu i wymianach na czas olejów i filtrów bezproblemowo przejdziemy ponad 500 tys/km.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • awarie napinacza rozrządu
  • w razie awarii droga wymiana rozrządu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami