Silnik GM 3.6 V6 24V DI 304KM-323KM LLT/LFX

2987
Silnik GM 3.6 V6 24V DI 304KM-323KM LLT/LFX

Silniki benzynowe General Motors są stosowane w samochodach marki

  • Chevrolet
  • Cadillac
  • Saab

Silnik GM 3.6 V6 24V DI 302KM-323KM LLT/LFX miał zastosowanie w samochodach Chevrolet Camaro,  Cadillac CTS oraz SRX. Konstrukcja silnika została oparta na poprzedniku LY7, który był wyposażony we wtrysk wielopunktowy. Wprowadzony w 2006 roku jako pierwszy silnik z tej rodziny z wtryskiem bezpośrednim. Jednostka przeszła szereg modyfikacji przez co zyskała na mocy, wyższym momencie obrotowym oraz niższym poziomie spalania. W 2012 roku pojawiła się zmodyfikowana jednostka o oznaczeniu LFX .w której wprowadzono wiele zmian – przeprojektowano głowicę cylindrów, kolektory dolotowe i wylotowe oraz układ paliwowy. Silnik zyskał na dynamice, wyższej kulturze pracy oraz lepszych osiągach.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
17%
0%
0%
0%
83%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami