Saab

Silnik Saab 2.3 16V Turbo 210KM-220KM B235L

337
Kategoria: Silniki Saab
Silnik Saab 2.3 16V Turbo 210KM-220KM B235L

Silniki Saab są stosowane w samochodach marki

  • Saab

Silnik Saab 2.3 16V Turbo 210KM-220KM B235L wszedł do produkcji w 1998 roku w raz modelem Saab 9-5.Konstrukcja silnika został oparta na starszej wersji B234 i jest jej ewolucją która miała zapewnić lepsze osiągi oraz mniejsze zużycie paliwa.Największe zmiany zaszły w konstrukcji wewnętrznej silnika,zastosowano lżejsze zawory i tłoki oraz pompę oleju o mniejszym oporze.


Ponadto wprowadzono nowy system zarządzania silnikiem Trionic 7 który charakteryzuje się czarną obudową a nie czerwoną jak jego poprzednik.W opiniu użytkowników silnik uchodzi za trwały jednak zdarzają się dosyć kosztowne usterki osprzetu takie jak kaseta zapłonowa oraz problemy z panewkami (obrucenie panewek).Po za tym jednostka charakteryzuje się dobrą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy .


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Turbosprężarka

Zalety

  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • wysoie koszty serwsu
  • wysokie koszty części
  • wysoki poziom spalania
  • usterka panewek
  • awarie kastey zapłonowej

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami