Saab

Silnik Saab 2.3i 16V 147KM-150KM B234i

368
Kategoria: Silniki Saab
Silnik Saab 2.3i 16V 147KM-150KM B234i

Silniki Saab są stosowane w samochodach marki

  • Saab

Silnik Saab 2.3i 16V 147KM-150KM B234i wszedł do produkcji w 1990 roku i zasilał kilka modeli marki Saab.Jednostka wykonana z żeliwa z aluminową głowicą,podwójnym wałkiem rozrządu DOHC napedzanym łańcuchem.Co do jego awaryjności jest na niskim poziomie jednak nie jest wolny od wad.


Do największych problemów trzeba zaliczyć problemy z cewką zapłonowej która nie jest tania.Kolejne awarie dostyczą wycieków oleju spowodowanych wadami konstrukcyjnymi  które mogą doprowdzić do poważnej usterki głowicy.Natomiast silniki z lat produkcji z przed 1999 roku dochodzi do awarii komputera sterującego.Poza tymi usterami osprzętu silnik może poszczcić się dobrą dynamiką oraz przyzwoitą kultura pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • dobra dynamika
  • dobra kultura pracy

Wady

  • awarie cewki zapłonowej
  • ubytki oleju
  • wyskie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami