Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 5.0 V8 32V Ti-VCT 450-460KM jest kolejną odmianą która weszła do produkcji w 2018 roku w modelu Ford Mustang GT. Jednostka wykonana z aluminium blok oraz głowica, DOHC z 4 zaworami na cylinder wyposażona w podwójne zmienne fazy rozrządu Ti-VCT w której wprowadzono najnowszej generacji wtrysk bezpośredni. Pozostałe zmiany dotyczą wałków rozrządu 3.generacji,powiększenia zaworów dolotowych oraz wydechowych oraz zwiększono stopień sprężenia.
Te oraz inne zabiegi pozwoliły na spełnienie rygorystycznych norm spalin jakie obecnie obowiązują jak również zwiększenie mocy co przełożyło się na dużo wyższą kulturę pracy oraz lepszą dynamikę.W opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz bezawaryjny i przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawiający żadnych problemów.Musimy jednak pamiętać, że serwis i naprawy w przypadku silników V8 są dosyć drogie ja również spalanie jest na wysokim poziomie.Również części zamienne nie zawsze są dostępne od ręki jak w przypadku innych bardziej popularnych jednostek.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |