Ford

Silnik Ford 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM Coyote

7091
Silnik Ford 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM Coyote

Silniki Ford Ti-VCT / Duratec Ti-VCT są stosowane w samochodach marki

  • Ford

Silnik Ford 5.0 V8 32V Ti-VCT 422KM został wprowadzony na rynek w 2011 roku do modelu Mustang GT. Jest to najnowsza konstrukcja modularna oparta na wcześniejszych odmianach 4.6 L i 5.4L z rodziny Coyote. Jednostka wykonana z aluminium blok oraz głowica,DOHC z 4 zaworami na cylinder wyposażona w podwójne zmienne fazy rozrządu Ti-VCT.W tej wersji znajdziemy wtrysk wielopunktowy sekwencyjny sterowany elektronicznie,natomiast w odmianie z roku 2018 znajduje się wtrysk bezpośredni.


W opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz bezawaryjny i przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawiający żadnych problemów.Musimy jednak pamiętać, że serwis i naprawy w przypadku silników V8 są dosyć drogie ja również spalanie jest na wysokim poziomie.Również części zamienne nie zawsze są dostępne od ręki jak w przypadku innych bardziej popularnych jednostek.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • świetna dynamik oraz przyspieszenie

Wady

  • wysokie koszty obsługi
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.6 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

82%
9%
0%
0%
0%
9%
0%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami