Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM montowany od 2011 roku w modelu Ford Mustang. Jednostka z bardzo dobrą dynamiką o wysokiej kulturze pracy która została wyposażony w podwójne fazy rozrządu Ti-VCT. Silnik pochodzi z rodziny Duratec i jest jego pierwszą odmianą w wersji V6 która jest przeznaczona dla pojazdów klasy premium.
W opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz bezawaryjny i przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawiający żadnych problemów.Musimy jednak pamiętać, że serwis i naprawy w przypadku silników V6 nie należą do tanich,również części zamienne nie zawsze są dostępne od ręki jak w przypadku innych bardziej popularnych jednostek.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |