Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.0 12V DOHC K10 o mocy 68KM miał zastosowanie w samochodach segmentu A oraz B w modelach Suzuki Alto, Splash oraz Celerio. Znajdziemy go także pod maską bliźniaczych modeli tj. Nissan Pixo czy Opel Agila. Jednostka trzy cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na łańcuchu. Jak na pojemność silnik jest dosyć dynamiczny i żwawo wkręca się na obroty.
Jednostka idealna do użytku miejskiego, tam sprawdza się bardzo dobrze, nie ma problemu ze startem ze świateł czy z wyprzedzaniem. Na trasie jest w miarę przyzwoicie ale do prędkości 100km/h. później jest odczuwalna niska kultura pracy. Bezsprzecznie atutem jednostki jest prosta konstrukcja, niska awaryjność oraz spalanie które oscyluje w granicach 5-6 l.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.2) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 7.5/10 |