Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.2 16V DualJet K12C o mocy 90KM wprowadzony został na rynek w 2015 roku i ma zastosowanie w Suzuki Ignis III, Swift IV oraz Baleno II. Konstrukcja czterocylindrowa wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na łańcuchu. Silnik DualJet to wolnossąca jednostka o nowatorskich rozwiązaniach technologicznych – posiada podwójny układ zmiennych fazy rozrządu Dual VVT, wysoki stopień sprężenia 12:1, zmniejszone komory spalania oraz dwa wtryski na jeden cylinder.
Ze względu na rosnącą temperaturę przez duże ciśnienie w komorze spalania silnik został wyposażony w specjalny układ chłodzenia. Temperaturę na każdy cylinder obniża specjalny system natrysku oleju na tłok przez zastosowanie wtryskiwaczy olejowych. Kolejnym nowatorskim rozwiązaniem jest chłodnica w układzie recyrkulacji spalin EGR, która również wpływa na obniżenie temperatury w cylindrach. Silnik świetnie spisuje się w ruchu miejskim aczkolwiek bez problemu i większego wysiłku pokonuje dłuższe trasy. Ta nowoczesna jednostka może pochwalić się dobrymi parametrami a co najważniejsze niskimi kosztami użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 13) | (9.3) |
| Trwałość | 9.8/10 |
| Utrzymanie | 9.9/10 |
| Dynamika | 8.3/10 |