Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 3.8 V6 MIVEC 250KM 6G75

17252
Silnik Mitsubishi 3.8 V6 MIVEC 250KM 6G75

Silniki Mitsubishi MIVEC są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Citroen

Silnik Mitsubishi 3.8 V6 24V MIVEC o mocy 250KM miał zastosowanie w Mitsubishi Pajero IV. Konstrukcja japońska, w której zastosowano system zmiennych faz rozrządu MIVEC która pochodzi z rynku amerykańskiego. Jednostka może pochwalić się wysoka kulturą pracy świetną dynamiką oraz jak na moc oraz pojemność przyzwoitym poziomem spalania.Jednak musimy pamiętać że auto z tym silnikiem są raczej przeznaczone na trasy wtedy spalanie jest do przyjęcia ,niestety w mieście już nie jest tak wesoło.



Jednostka mało awaryjna i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 15 tys/km.Niestety serwis nie należy do tanich,po za klasycznymi wymianami olejów i filtrów Nie wszystkie części kupimy jako zamienniki a oryginały w ASO są dosyć drogie.Ogromnym plusem jest dobra współpraca z instalacjami LPG.Siilnik  jest chwalony za bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy a oraz trwałość.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • bardzo dobra jednostka
  • świetna dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie koszty części
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek
  • Ilość oleju silnikowego: 4.9 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (8.7)
Trwałość 9.7/10
Utrzymanie 7.0/10
Dynamika 9.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Najbardziej awaryjna część

17%
17%
17%
0%
0%
50%
0%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

20.07.2020 Eclipse 4G
(8.3)
Opinia: Posiadam silnik 3.8L V6 w modelu ECLIPSE.. Póki co mam przebieg ok. 200 tyś km, kompletnie żadnych problemów, poza tym że w mieście mam ok. 12-14L spalania... No ależ kto patrzy na spalanie, skoro oczekujesz sportowego charakteru od auta z mocą ponad 260KM i pięknym pomrukiem,
  • 9.0/10
  • 6.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Bezawaryjny, wysoka kultura pracy
Wady: brak części zamiennych, spore koszty w ASO spalanie stosunkowo wysokie
  • Silnik: 263
  • Rocznik: 2007
  • Przebieg: 200 000
  • Spalanie: 11.0 l/100km
Polecam
14.11.2019 Mitsubishi Pajero IV
(9.3)
Opinia: Używam auto od półtora roku. Silnik naprawdę przyjemny w odbiorze. Kręci się chętnie i oddaje moc z przyjemnym pomrukiem. Z awarii miałem oberwaną klapę wirową, która wpadła do cylindra. Okazało się, że nie jest tragicznie i po zrobieniu głowicy silnik dalej śmiga uprzyjemniając każdy dzień
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 8.0/10
Zalety: Trwałość Koszty utrzymania Tolerancja LPG
Wady: Każdy jakieś ma KLAPY WIROWE
  • Silnik: 6G75
  • Rocznik: 2006
  • Przebieg: 373000
  • Spalanie: 18.5 l/100km
Polecam
05.11.2017 Olaf
(8.3)
Opinia: Mitsubisi Pajero 3.8 każdy się zastanawia jak to auto pali ,no dużo pali bo auto duże i silnik duzy nawet 25 l na 100km ale jak się jeździ spokojnie to dochodzi się do spalania 11-12 l .Silnik pracuje przepieknie jak to siniki V6 piękne pomruki
  • 10.0/10
  • 5.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: Mitsubishi Pajero 250KM
  • Rocznik / Przebieg: 2007 r 190.000 tys/km
  • Spalanie: 12.0 l/100km
Polecam