Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silniki Toyota Dual VVT-i / Valvematic są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 1.6 Dual VVT-i o mocy 124KM miał zastosowanie w modelach Toyota Auris i Corolla E15. Jednostka o oznaczeniu Dual VVT-i wyposażona w system zmiennych faz rozrządu sterujących zarówno pracą zaworów ssących jak i dolotowych. Silnik ten ma hydrauliczną regulację luzów zaworowych, montaż instalacji LPG nie jest tak problematyczny jak we wcześniejszych jednostkach. Poza tym silnik jest chwalony za bardzo dobre osiągi, wysoka kulturę pracy oraz przyzwoity poziom spalania. Największym atutem jednostki jest trwałość oraz niska awaryjność, dużym plusem jest rozrząd oparty na łańcuchu.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 5) | (7.7) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 7.6/10 |
| Dynamika | 6.6/10 |