Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuku 1.2 16V VVT K12B o mocy 86 lub 94KM z maksymalnym momentem obrotowym 118Nm, od 2008 roku ma zastosowanie w Suzuki Swift V, Splash oraz bliźniaczym Oplu Agila B. Japońska konstrukcja 16-zaworowa z wielopunktowym wtryskiem paliwa wyposażona w zmienne fazy rozrządu o oznaczeniu VVT. Silnik charakteryzuje się niezłą dynamiką, dobrą kultura pracy oraz niskim poziomem spalania.
To klasyczny „japończyk” lubiący wysokie obroty, dynamika najlepiej odczuwalna przy wartościach 4000-5000 obrotów. Największym atutem jednostki jest spalanie, auto z tym silnikiem potrzebuje średnio około 5 L / 100km. Reasumując silnik o tak małej pojemności spisuje się świetnie a jego dynamika jest na bardzo dobrym poziomie, nawet kierowcy o zacięciu sportowym będą usatysfakcjonowani.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 5) | (9.5) |
| Trwałość | 9.6/10 |
| Utrzymanie | 9.6/10 |
| Dynamika | 9.4/10 |