alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat 500X 1.4 16V MultiAir (170KM)

Fiat 500X 1.4 16V MultiAir (170KM)

Wyświetleń: 2604

Dane techniczne

Fiat 500X 1.4 16V MultiAir (170KM)
Pojemność [cm3]1368
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]250
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.6

Lata produkcji: od 2014

Nadwozie:

Segment: I (mały SUV)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l6.7l5.6l

09.01.2019Alfa MiTo Polecam!

Zdecydowanie zadowolony, bez turbo ale i tak dynamiczny . Stosunek mocy do wagi samochodu jest bardzo poprawny.

05.03.2018faPolecam!

Dymaniczny silnik laczacy stosunkowo niskie koszty z ponadprzecietna dynamika.

26.01.2018SoniaPolecam!

Gulietta jest pięknym autem i porównywanie jej z topornym i ciężkim golfem jest bez sensu a poza tym to golf jest okrzyknięty królem komaktów przez niemiecką propagandę i przez to że Niemcy kupują swoje i promują swoje a tak naprawdę to dużo mu do króla brakuje. Jeśli golf jest już tym królem to Gulietta jest piękną królową. Gulietta z tym silnikem jest rozwiązaniem optymalnym.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia 5W30
LIlość oleju3.4 L
Wymiana oleju30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu120.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V1402309.86.1
1.6 16V11015211.56.4

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1