Volkswagen

Volkswagen Bora 2.0 8V MPI 115KM (APK/AZJ/AZH)

8897
Kategoria: Volkswagen Bora

Dane techniczne

Volkswagen Bora 2.0 8V MPI 115KM (APK/AZJ/AZH)
Pojemność [cm3] 1984
Moc [KM] 115
Moment obrotowy [Nm] 172
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11

Lata produkcji: 1998-2005

Nadwozie: sedan kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 11.2L

Średnie 8.0L

Trasa 6.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W40
Ilość oleju 3.5-4.0
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 180.000

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 VR5 10V 150KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.8 20V MPI Turbo 150KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.6 8V MPI 102KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

17%
0%
0%
17%
0%
50%
17%
0%
0%
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

05.02.2018 Zarzyk Bora 115KM 2004 rok 320 tys
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Volkswagen Bora to samochód trochę z innej epoki ale w dalszym ciągu ma sprawność i żywotność lepszą od nawet nowszych modeli. Silnik jest mocny i tani w naprawach mimo, że z wiekiem ich przybywa. Części są śmiesznie tanie a u mechanika nie trzeba super zręczności.
Zalety: silnik, tani w użytkowaniu
Wady: drobne, tanie wady
Polecam

Najbardziej awaryjna część

17%
0%
0%
17%
0%
50%
17%
0%
0%
Suma głosów: 12