Honda

Honda Accord VI 2.0i 16V VTEC 147KM (F20B6)

8739
Kategoria: Honda Accord

Dane techniczne

Honda Accord VI 2.0i 16V VTEC 147KM (F20B6)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 147
Moment obrotowy [Nm] 184
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.6

Lata produkcji: 1998-2002

Nadwozie: liftback sedan coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 11.3L

Średnie 8.6L

Trasa 7.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 3.8-4.3
Wymiana oleju 10.000 km lub 6 miesięcy
Wymiana rozrządu 90.000

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 16V 154KM 8.0 1 0 9.0 l/100km
2.2 16V 212KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.8 i 16V 136KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 11.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
14%
0%
14%
0%
29%
0%
0%
43%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

14.10.2017 Surmi Accord coupe 2.0 147km Vtec r.prod. 1999 LPG
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 11.0L

Opinia: ISTOTNY BŁĄD....!!!!!!!!!!! Ten SILNIK tzn. 2.0 vtec z lat 1999-2002 147kmWYPOSAŻONY jest w PASEK ROZRZĄDU...!!!!!!! ZALECANA WYMIANA ZESTAW PASEK, DWIE ROLKI, POMPA WODY... WYM CO OK.80-90 TYŚ KM. ALBO ŻE WZGLĘDU NA czasową utratę swoich właściwości i związane Z TYM ZUŻYCIE. Mój mechanik zaleca max.3lata...
Zalety: Bardzo wygodne a wręcz komfortowe auto zważywszy na cenę i stan... Super Wyciszone, niezawodny silnik i skrzynia manualna
Wady: U mnie Problem z reg.inst.LPG... UWAGA...!!!Przy mocniejszym dołku i uderzeniu i tylko cześćiowym zużyciu przedniego elementu tzn.Wypada bodajże górny sworzeń, co powoduje BAAARDZO poważane konsekwencje!!!! Tzn. Koło wypada i staje w poprzek wyrywajac p
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
14%
0%
14%
0%
29%
0%
0%
43%
Suma głosów: 7