Silniki Honda i-DSI/i-VTEC - Silnik 1.5 16V VTC Turbo 182KM (L15B7)

Wyświetleń: 2667
Silnik 1.5 16V VTC Turbo 182KM (L15B7)

Silniki Honda i-DSI/i-VTEC

stosowane w:

Honda

Silnik 1.5 16V VTC Turbo 182KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w modelach Honda Civic X oraz HR-V.To nowoczesna konstrukcja w której wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań.Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa wyposażona w Turbosprężarkę MHI-TD03 oraz system VTC zmiennych faz rozrządu,te rozwiązań przełożyły się na świetne osiągi wysokiej kultury pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 0W20 / Shell SAE 5W-30, wymiana po 12.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 1):
(9.7)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
9.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj

Opinie użytkowników

Średnia:
(9.7)

Polecam!

Honda Civic01.05.2021
Opinia:Trudno ocenić trwałość bo niski przebieg
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
9.0/10
Dynamika
10.0/10
Zalety:Dynamika, spalanie
Wady:Brak

Odmiana silnika: 182

Rocznik: 2019

Przebieg: 18000

Śr. spalanie: 8 l/100km