alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Subaru Forester II 2.5 Turbo 230KM

Subaru Forester II 2.5 Turbo 230KM

Wyświetleń: 3880

Dane techniczne

Subaru Forester II 2.5 Turbo 230KM
Pojemność [cm3]2457
Moc [KM]230
Moment obrotowy [Nm]320
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)6.0

Lata produkcji: 2002-2008Turbosprężarka

Nadwozie:

  • suv

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.6l10.7l8.5l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.5i1652252259.8
2.5i 16V T2113206.311.6
2.012518411.48.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(7.0)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l11.0l8.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Forester 2.5 XT 230 KM Turbo 17.04.2021

Polecam!

2006, 270.000km
Średnia ocena:
(7.0)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l11.0l8.0l

Opinia:To już któreś z kolei Subaru , głównie preferuję Forestery.Subaru z silnikiem EJ255 2.5 Turbo to nie samochód dla każdego.Można się nim głównie zachwycać albo przeklinać jeżeli odkupisz z niepewnym silnikiem.Trzeba wiedzieć jak obchodzić się z tym modelem to zapamiętasz go pozytywnie na zawsze :-) Silnik ma swoje bolączki i krótszą żywotność ale łatwo je wyeliminować poprzez wymianę w nim np. wzmocnionych panewek,pierścieni,uszczelek pod głowice,szpilek itp.W porównaniu do kosztów napraw i awaryjności silnika 2.0 TFSI grupy VW ,silnik Subaru to bułka z masłem.Podstawa to myślący mechanik i użytkownik.Co kolwiek robisz przy tym silniku nie rób na skróty i po kosztach -to nie popłaca.Niezapomniane wrażenia z jazdy,ten samochód ma to "coś" o co tak ciężko w obecnej motoryzacji.Polecam świadomym indywidualistom.
Zalety:Rewelacyjny napęd 4x4,trakcja,przyczepność.Bezpieczeństwo, praktyczność samochodu,świetne osiągi(przyspieszenie,dynamika),dźwięk silnika,często bdb wyposażenie.Możliwość montażu LPG i sporych modyfikacji silnika
Wady:Dostępność niektórych części do 2.5 Turbo Brak wiedzy i umiejętności wielu mechaników do obsługi Subaru 2.5 Turbo EJ255 nie jest pancernym silnikiem Szumy w czasie jazdy z okolic bez ramkowych szyb,lusterek

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1