alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 1.4 16V ECOTEC (90KM)

Opel Astra G 1.4 16V ECOTEC (90KM)

Wyświetleń: 7183

Dane techniczne

Opel Astra G 1.4 16V ECOTEC (90KM)
Pojemność [cm3]1389
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]125
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.5

Lata produkcji: 1998-2002

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.2l7.2l5.6l

02.02.2021Astra GPolecam!

Zrobiłem 30kkm Astrą z tym silnikiem. Jest bardzo dynamiczny w mieście, ale skrzynia biegów na trasę jest za krótka i optymalna prędkość to 130km/h. Mi się trafiło że oleju nie bierze. Po zakupie musiakem wymienić egr cewke I niedawno przepustnice. Hydropopychacze w tych siljikach lubią sobie dzwonić, ale to w niczym nie przeszkadza

30.10.2020Opel Astra h 2009Polecam!

Silnik bardzo oszczędny i nie można powiedzieć złego słowa, natomiast ma swoje humory, jak Kobieta, niekiedy się go odpala i chodzi jakby na 3 gary, dynamika taka sobie, nie ma szału, ale źle też nie jest, przy prędkości powyżej 90, 100 km/h dość głośny, ale ujdzie, wygoda może być, choć to słaba strona tego modelu, słabe lakierowanie listew dachowych, schodzi wszędzie farba i lakier ogólnie bardzo kiepski, od nowości jakieś grudki na całym aucie i nie idzie przez to go wypolerować i rdzą już zalatuje u dołu maski przy szybie, no a bite nie było, wyciszenie słabe, ale biorąc pod uwagę przeznaczenie auta - do miasta, nie sprawia to problemu. Polecam

04.11.2019astra hPolecam!

auto mam od 4 lat zrobilem nim ok 50000 tys km i jedyne naprawy jakie w nim robilem to cewka i sterownik silnika a spalanie dochodzi niekiedy do 5.5 l na 100 km polecam .

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W40
LIlość oleju3.5 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 16V65110166
1.6 i 8V7512814.57.2
1.8 16V115170107.8

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(8.6)
Trwałość silnika
9.7/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.3/10
Koszty utrzymania
8.3/10
Głosy według opinii użytkowników:30

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.8l7.3l7.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

opel astra g06.04.2021

Polecam!

2007 415.000km
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
5.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l7.5l7.5l

Opinia:Eksploatuję to auto-eksperyment od 6 lat i zrobiłem 310tys na LPG- wszystko na trasach i sporadycznie w mieście. 7,5 l LPG/100 km przy 120km/h. Przy prędkościach do 100 km/h trochę poniżej 6l. Samochód bierze ok 0,35l oleju na 1000km. I teraz uwaga! Przy przebiegu 160 tys (teraz jest 415tys) przestałem zmieniać olej. Tylko filtry co 15 tys i resrytykcyjnie dolewam olej 5w30, aby nie osiągać minimum na bagnecie. Mam pierwszy rozrząd, tłumiki poleciały po przekroczeniu 400tys, łożyska w kołach po około 250, choć PP jest wciąż oryginalne. Sprzęgło po prawie 300 tys. Raz na 100 tys trzeba wymienić cewkę, na tyle wystarcza Bosch. Z rzeczy dziwnych: Raz ułamała się elektroda świecy po 10.000 km od wymiany i zablokowała się w zaworze wydechowym. Wypluta po ostygnięciu silnika. Zawór jest słyszalny na zimnym lecz nie jest to klepanie, ale to było 200 tys temu i jak widać nie ma to wpływu na jazdę. Po 400 tys zaczęło ubywać płynu chłodniczego, być może uszczelka pod głowicą zaczyna mieć przerwy, bo chłodnica i węże są suche. Ale ubytek jest ok pół litra na 3tys km. Planuję że to auto musi umrzeć na trasie. To najtrwalsze auto porównując z wcześniejszą Kia Seat Fiat. Kompletnie bezosługowe jeśłi nie liczyć sprawdzania oleju. Filtr oleju wymienia się pod maską bez brudzenia rąk i leżenia pod autem, rozrząd, gdy pilnuje się oleju też wieczny. Zawieszenie: tuleje w belce tylnej zmienione po 400 tys. drążki stabilizatora starczają na ponad 100 tys. Auto ma dobre wyniki na przeglądach i zawsze zadziwia diagnostów - było i tak, że zanim wjechałem na kanał diagnosta powiedział że rzuci okiem czy warto w ogóle wjeżdżać przy przebiegu 300 tys:) Polecam jako wół roboczy, którego ocynkowana buda nie rdzewieje, a mimo lat auto wcale nie odbiega stylistyką z zewnątrz, zaś trwałością zostawia wszystko w tyle!
Zalety:silnik karoseria rozrząd zawieszenie, przestrzeń w aucie dla pasażerów i bagaznik, silnik rewelacyjny do LPG
Wady:zepsute zamykanie wew. obiegu powietrza, nie działa tylny spryskiwacz,zacierają się zew.klamki drzwi z prawej strony
Hatchback01.05.2020

Polecam!

2007/150000
Średnia ocena:
(8.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.8l7.5l6.4l

Opinia:B dobry samochod. 150000tys zero problemów
Tomek06.12.2018

Polecam!

astra g 2008 167 tk
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.0l7.0l

Opinia:Polecam. Jeśli szukacie taniego pojazdu do przemieszczania się to jest to. Prawie niezniszczalny.
Zalety:TRWAŁOŚĆ, PROSTOTA KONSTRUKCJI, TANI SERWIS
Wady:NA TRASY ZA MAŁA MOC

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3