Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 193KM L15

3642
Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 193KM L15

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 182KM wszedł do produkcji w 2016 roku  i jest najmocniejszą odmianą z tej rodziny któą znajdziemy w modelu Honda CR-V.To nowoczesna konstrukcja w której wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań.Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa wyposażona w Turbosprężarkę MHI-TD03 oraz system VTC zmiennych faz rozrządu,te rozwiązań przełożyły się na świetne osiągi wysokiej kultury pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 0W20 / Shell SAE 5W-30, wymiana po 12.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami