Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 182KM wszedł do produkcji w 2016 roku i jest najmocniejszą odmianą z tej rodziny któą znajdziemy w modelu Honda CR-V.To nowoczesna konstrukcja w której wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań.Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa wyposażona w Turbosprężarkę MHI-TD03 oraz system VTC zmiennych faz rozrządu,te rozwiązań przełożyły się na świetne osiągi wysokiej kultury pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
bezpośredni
Turbosprężarka
Zalety
nowoczesna konstrukcja
wysoka kultura pracy
bardzo dobra dynamika
świetne osiągi
Wady
wysokie koszty serwisu
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
3.5 L, typ oleju: 0W20 / Shell SAE 5W-30, wymiana po 12.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną