Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 182KM L15

9924
Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 182KM L15

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 182KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w modelach Honda Civic X oraz HR-V.To nowoczesna konstrukcja w której wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań.Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa wyposażona w Turbosprężarkę MHI-TD03 oraz system VTC zmiennych faz rozrządu,te rozwiązań przełożyły się na świetne osiągi wysokiej kultury pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 0W20 / Shell SAE 5W-30, wymiana po 12.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.8)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 9.5/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Najbardziej awaryjna część

11%
0%
0%
11%
78%
0%
0%
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

21.11.2022 CRV 4x4
(10.0)
Opinia: Przejechałem tym autem 50k i za każdym razem jak wsiadam do niego to mam uśmiech na twarzy. Mega wygodne, niskie spalanie i bezawaryjne
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Pozycja za kierownicą. Koszty przeglądu
Wady: Kiepskiej jakości wykładzina
  • Silnik: 1.5
  • Rocznik: 2019
  • Przebieg: 50000
  • Spalanie: 7.5 l/100km
Polecam
01.05.2021 Honda Civic
(9.7)
Opinia: Trudno ocenić trwałość bo niski przebieg
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Dynamika, spalanie
Wady: Brak
  • Silnik: 182
  • Rocznik: 2019
  • Przebieg: 18000
  • Spalanie: 8.0 l/100km
Polecam