Honda

Silnik Honda 2.0 16V VTEC Turbo 320KM K20C

3893
Silnik Honda 2.0 16V VTEC Turbo 320KM K20C

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 2.0 16V VTEC Turbo 320KM wszedł do produkcji w roku 2016 i zasila modele Civic X w wersji Type-R. Jest to najnowsza konstrukcja koncernu Honda, wyposażona w nowoczesny bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Konstrukcja zaawansowana technologicznie o świetnych osiągach bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna jednostka
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: . L, typ oleju: 0W20, wymiana po .
  • Przegląd serwisowy co .
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami