Honda

Silnik Honda 1.8i 16V 116KM F18

2613
Silnik Honda 1.8i 16V 116KM F18

Silniki Honda VTEC / Non-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda
  • Rover

Silnik Honda 1.8i 16V 116KM miał zastosowanie w modelu Honda Accord V w latach 1993-1998. Jest to najsłabsza odmiana z całej rodziny F. Konstrukcja jednostki bardzo prosta, co pozwala na pokonanie bardzo dużych przebiegów bez większych awarii. Blok silnika wykonany z żeliwa z aluminiową głowicą z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku.Atutem jednostki jest niewątpliwie duża trwałość oraz bardzo niska awaryjność,po stronie minusów leży słaba dynamika oraz wysoki poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • prosta budowa
  • niska awaryjność
  • bezproblemowy serwis

Wady

  • słaba dynamika
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.8 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami