Silniki Ford EcoBoost/Ti-VCT - Silnik 2.3 16V EcoBoost 317KM (L3)

Wyświetleń: 579
Silnik 2.3 16V EcoBoost 317KM (L3)

Silniki Ford EcoBoost/Ti-VCT

Ford

Silnik 2.3 16V EcoBoost 317KM wszedł do produkcji w roku 2017 i miał zastosowanie w modelu Ford Mustang.Ta odmiana została wyposażona w turbo-doładowanie typu Twin Scroll o obniżonym momencie bezwładnościowym,co przełożyło się na bardzo szybką reakcję pod dodaniu gazu.Jednostka czterocylindrowa z wtryskiem bezpośrednim w której zastosowano podwójne fazy rozrządu VCT.W opinii użytkowników silnik jest chwalony za bardzo dobre osiągi,świetną dynamikę a przyspieszenie do przysłowiowej setki osiąga w niespełna 5.7 sekund !!!

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobre osiągi

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • dosyć wysokie spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: SYNTHESIS F 5W30, wymiana po 7000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 1.0 Ti-VCT z rodziny Fox (2012-2017)

Silniki 1.0 EcoBoost z rodziny Fox (od 2012)

Silniki 1.1 Ti-VCT z rodziny Fox (od 2017)

Silniki 1.2 Ti-VCT z rodziny Dragon (od 2018)

Silnik 1.2 Duratec ze zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT (2012-2018)

Silniki 1.5 EcoBoost z rodziny Dragon (od 2018)

Silniki 1.5 EcoBoost z rodziny Sigma (od 2014)

Silniki 1.6 Duratec ze zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT (2004-2018)

Silniki 1.6 EcoBoost z rodziny Sigma (2010-2016)

Silniki 2.0 EcoBoost z rodziny Mazda LF (2010-2018)

Silniki 2.3 EcoBoost z rodziny Mazda L3 (od 2015)