Silniki Ford EcoBoost/Ti-VCT - Silnik 1.0 12V Ti-VCT 80KM (Fox)

Wyświetleń: 287
MotoBenzyna

Silniki Ford EcoBoost/Ti-VCT

Ford

Silnik 1.0 12V Ti-VCT 80KM to nowoczesna konstrukcja napędowa Ford Motor Company w prowadzona na rynek w 2013 rok.Jest to jednostka EcoBoost 1.0 z której została usunięta turbosprężarka co pozwoliło na stworzenie odmiany wolnossącej z oznaczeniem Ti-VCT .W odróżnieniu do wersji doładowanej w której znajdziemy wtrysk bezpośredni tu zastosowano wtrysk wielopunktowy.,po za tym konstrukcje są identyczne.Trzeba nadmienić że silnik został wyposażony we zmienne fazy rozrządu co przekłada się na dużo wyższą kulturę pracy w porównaniu do podobnych jednostek.Użytkownicy chwalą jednostkę za niskie spalanie dużą trwałość i znikomą awaryjność co przekłada się małe koszty użytkowania.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:3-cylindrowy

Ilość zaworów:12

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie spalanie
  • przyzwoita dynamika
  • przyzwoita kultura pracy

-Wady

  • ?

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 240.000 km lub 10 lat.

Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 1.0 Ti-VCT z rodziny Fox (2012-2017)

Silniki 1.0 EcoBoost z rodziny Fox (od 2012)

Silniki 1.1 Ti-VCT z rodziny Fox (od 2017)

Silniki 1.2 Ti-VCT z rodziny Dragon (od 2018)

Silnik 1.2 Duratec ze zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT (2012-2018)

Silniki 1.5 EcoBoost z rodziny Dragon (od 2018)

Silniki 1.5 EcoBoost z rodziny Sigma (od 2014)

Silniki 1.6 Duratec ze zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT (2004-2018)

Silniki 1.6 EcoBoost z rodziny Sigma (2010-2016)

Silniki 2.0 EcoBoost z rodziny Mazda LF (2010-2018)

Silniki 2.3 EcoBoost z rodziny Mazda L3 (od 2015)